استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

گابریل پین درحال بازگشت به ایران| اختلاف مالی حل شد؟

  • کد خبر: ۱۰۶۱۱۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
گابریل پین درحال بازگشت به ایران| اختلاف مالی حل شد؟
درحالی که شایعات گوناگونی پیرامون دلخوری گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال به گوش می‌رسد، اما این مربی بعد از توافقی که با مدیران استقلال انجام داده قرار شده تا فردا به ایران بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از سفر گابریل پین به ایتالیا شایعات متعددی درباره دلخوری این مربی بابت پرداخت‌های مالی‌اش به گوش رسید. این خبر‌ها تا جایی پیش رفت که گفته شد پین تا زمانی که باقی حقوقش را دریافت نکند درتمرینات استقلال حاضر نخواهد شد. دراین میان اصحکاکی هم میان مدیربرنامه این مربی با فرهاد مجیدی به وجود آمد. فردی که خود سال‌ها با سرمربی استقلال رابطه نزدیکی داشت و حالا به دنبال افشاء گری علیه سرمربی استقلال است. شاید اگر شخص مورد نظر مدیریت برنامه‌های مربی ایتالیایی را به عهده نداشت، دعوای این دو وارد فاز خطرناک‌تری هم می‌شد، اما از آنجا که به هرحال باشگاه باید به هرشکل ممکن با پین تعامل کند وحقوقش را طبق قول و قرار قبلی پرداخت کند، این ماجرا مسکوت مانده و آقای مدیربرنامه هم سکوت کرده است. آخرین خبر‌ها از وضعیت پین که یکی از ارکان مهم کادرفنی استقلال محسوب می‌شود، بربازگشت او حکایت می‌کند. ظاهرا باشگاه استقلال با این مربی توافق کرده در روز‌های آتی باقی مانده حقوقش را پرداخت کند. طبق خبر‌هایی که رسیده قرار شده پنج شنبه هفته جاری باشگاه با پین و مدیربرنامه‌هایش نشستی برگزار کند و مطالباتش را بپردازد. براساس آخرین صحبت‌هایی که مربی ایتالیایی با باشگاه داشته قرارشده امروز به تهران بازگردد. این خبر را برخی مسئولان استقلال نیز تایید و اعلام کرده اند وقرار است پین بامداد به تهران بازگردد. اگر پین روی همین زمانبندی به تهران بازگردد، از فردا می‌تواند در تمرینات استقلال هم حضور یابد. به هرحال حضور این مربی در کنار فرهاد مجیدی اهمیت دارد به خصوص اینکه زمزمه‌هایی درباره احتمال پیوستن این مربی ایتالیایی به تیم ملی نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود فدراسیون فوتبال بی میل نیست از تجربیات این مربی در جام جهانی بهره بگیرد. علاوه برآن درباره تمایل استراماچونی به پین نیز خبر‌های متعددی مخابره می‌شود و باید این موضوع را هم جدی گرفت که شاید پین در قطر همکار استراماچونی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->